✍️ داوود ادیب، رییس کانون هماهنگی فاوا، در یادداشت برای سیتنا:
🔹 اگرچه افزایش تعرفههای تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران رکن اصلی رشد و توسعه مخابرات نیست، ولیکن برای برون رفت از وضعیت موجود، رضایت مقطعی مشترکان، کارکنان و تامین کنندگان داخلی تجهیزات میتوانست موثر باشد.
🔹 در شرایط رکود حاکم، منطقی سازی تعرفهها میتوانست منجر به نجات و احیاء زنجیره تامین شرکت مخابرات، اشتغال در این صنعت استراتژیک، رضایت کارکنان شرکت مخابرات و در نهایت ارائه خدمات بهتر به مردم شود.
🔹 جا دارد که شرکت مخابرات ایران با مشاوره از ذینفعان اصلی، در برنامه های خود بازنگری و به سرعت، پوست اندازی نماید. به عبارتی شرکت مخابرات ایران نیازمند تغییر در نگرش، تغییر در برنامههای راهبردی، تغییر در ساختارهای درآمدی، بهبود ارتباط با ذینفعان و ناچار به استفاده از مدل های جدید تجاری سازی است.
جهت مشاهده متن کامل خبر
اینجا کلیک کنید .