اینجا هستیدSkip Navigation Links
♦️ شرکت مخابرات برای تحقق رضایتمندی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان در تلاش است ♦️ شرکت مخابرات برای تحقق رضایتمندی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان در تلاش است (تعداد بازدید : 293)


رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

🔹 باید ترمیم هایی را در استراتژی شرکت ایجاد کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ مشتری و رضایت مندی مشتریان  را به دست آوریم.

جهت مشاهده متن کامل خبراینجا کلیک کنید .

تاریخ: ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
نظرات:


تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت مخابرات ایران می باشد